2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

15 mei 2017

Kom pas met de vraag als je ook een antwoord hebt…..

8 opmerkingen:

Sjoerd zei

Dat kan wel even duren.

willy zei

naar de bekende weg vragen ?

Tine de Jong zei

Ik heb ook even helemaal geen vragen dus hoef je ook geen antwoord te geven.

Rebbeltje ★ zei

Huhhh ik heb geen vraag hihi

Medium Marianne zei

Dan hoef ik niets te vragen ook :D

Kay ♥ zei

Als ik alle antwoorden wist had ik geen vragen meer ♥

Mirjam Kakelbont zei

Toen Roos een jaar of zes was, vroeg ze of God een vader en een moeder heeft. Ik weet nog steeds het antwoord niet...
Zonnige groet!

gerdaYD zei

Nee, dat vind ik nu niet, beter is de vraag te stellen zodat je er al dan niet een antwoord op krijgt. Toch?

Pagina's