2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

1 apr 2017

Hij wilde niks mee het graf innemen, vandaar dat hij gecremeerd is.

11 opmerkingen:

Sjoerd zei

In een graf wil ik ook niet liggen... Ik zou me stierlijk vervelen.

Kay ♥ zei

Hij wil gecremeerd worden om zeker te zijn; hij gelooft namelijk niet in de dood. (V.Broeckhoven)

Helaas hebben wij vandaag ook afscheid moeten nemen van een familielid,
het stemt een mens tot nadenken. Maar we waren stof en zo keren we terug aldus het gezegde.
K groet die drukke A. De K ... daarentegen heeft één dagje van rustig ademhalen ;-)

willy zei

niets meenemen ?

je weet maar nooit toch

Medium Marianne zei


Je komt alleen en zonder bezittingen op Aard en zo ga je er ook weer af.
Voor mij geen verbranding of crematie, een kist is genoeg, ben ik toch nog op Aarde ;)

Happy Hulk zei

Sommige blijven slim!

Suske. zei

Dat zal nogal stof hebben doen opwaaien .

די מריו zei

Ik ben net gestopt met roken.. ik ga echt niet nog een keer beginnen. Zelfs niet aan het eind.

Love AS Always
Di Mario

Yvette zei

groot gelijk maar je krijgt als nabestaande wel een keramisch steentje mee

gerdaYD zei

Woehaha, dat is een goede!

Mirjam Kakelbont zei

Cremeren schijnt een stuk populairder te zijn/worden dan begraven. Ik ga liever op de begraafplaats liggen met uitzicht op de weilanden.
Warme groet.

Rebbeltje ★ zei

Wel drastisch

Pagina's