2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

16 sep 2016

Dat wat er niet is
maar er wel zou moeten zijn
maar niet kan zijn
want het is niet begonnen
daarom ook nooit zal eindigen,
en toch kan eindigen…
als er eind en geen begin is,
wat is er dan wel …..

12 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Tja, dat weet ik ook even niet.
Maar wel dat we naar een mooi weekend mogen gaan...!!

Lutje zei

een NU
ze zeggen toch, leef Nu
....
ێn @->- voor jou

די מריו zei

Pfffffffffff, deze ga ik nog een keer lezen als ik koffie op heb..

Love As alwyas
Di Mario

Sjoerd zei

Ik vind dat heel listig...

willy zei

niets...

zoveel is duidelijk A

Elisabeth zei

Wat er wel is is het Hier en Nu ,niet meer en niet minder !

Suske. zei

helemaal niets !

es zei

... de eeuwigdurende beweging... ***

Merel zei

Een moeilijke ....

gerdaYD zei

Wow, dit is een wel heel moeilijke Aatje, daar ga ik even op moeten knabbelen maar hopelijk begrijp ik het een tijdje wel wat je bedoelt. Zo niet, vergeef het me maar, ik ben nu eenmaal een dom ex-blondje *wink, big smile*.

Rebbeltje ★ zei

De volgende tel ;)

Mirjam Kakelbont zei

Een cirkel: als iets stopt, begint het op dezelfde plek.
Lieve groet

Pagina's