2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

5 feb 2016

Van het leven weet ik best wel veel,
van de liefde ook een beetje,
maar van vrouwen geen ene moer,
maar zij zijn wel de reden dat ik van het leven veel weet.

11 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Gelukkig maar en het leer proces gaat door.
Nooit te oud om te leren... :-)
Op naar een fijn weekend.

די מריו zei

Hahahahahaha, dat kan ik ook wel zeggen. Mooi deze.

Love As Always
Di Mario

Lutje zei

elke dag leren we wat bij, en iedere dag denk ik heel veel na over je teksten, soms weet ik er zelfs geen antwoord op...

Sjoerd zei

Het vrouwelijk ras in uitzonderlijk...

De Boerin zei

Nou ja... Als je niets van vrouwen weet, weet je misschien wel meer van andere mensen waar je van kunt houden.

gerdaYD zei

Mag ik je even tegenspreken Aatjelief? Zelf denk ik dat je vrouwen maar al te best begrijpt, vraag dat maar eens aan je wederhelft want hoe zou ze het anders al zo lang met je uitgehouden hebben? *wink, big smile*
Voor straks een heel fijn weekend gewenst jongen!

willy zei

geen ene moer.... dat zou toch heel weinig zijn A

Tine de jong zei

Soms heeft het moertje ook een boutje nodig om erachter te komen of alles wel past.;)
En soms begrijpen wij ook de mannen niet, dus wat is het verschil ?

Bedankt nog voor je reacties op mijn beiden websites, want soms zet ik bij het ene wat en soms bij de andere. De linken vind je in de bovenste balk op de blogger website.

Fijn weekend wens ik jou en je lezers.

Kay ♥ zei

Deze is een mooike ... klinkt bijna als proza, zo ziet men dat het zwakke geslacht nog heel wat sterkte in zich heeft. Alle liefs. Een door griep gevelde Granny groet :-)

fotorantje zei

t is alleszins door een vrouw dat je er bent en die zal je vast veel geleerd hebben

Rebbeltje ★ zei

Nooit proberen vrouwen te begrijpen...lukt je toch niet :)

Pagina's