2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

11 apr 2015

Ik vertrouw niemand die ik (niet) ken en wantrouw niemand die ik niet ken.

12 opmerkingen:

Lutje zei

alleen wat je zelf ziet kan je nog geloven

gerdaYD zei

Je hebt gelijk want vertrouwen wordt ze snel beschaamd hé...

די מריו zei

zolang je er maar open voor staat.

Love As always
Di Mario

Sjoerd zei

Dan weet iedereen waar die aan toe is...

Chantal zei

Nou, ikke wel... Ik betrap er mij soms op dat ik mensen die ik niet ken wantrouw... Soms terecht, soms compleet onterecht...

Margreet zei

nou eh..heel(on)duidelijk Pp

Medium Marianne zei


Behoud het vertrouwen in de mensheid hoewel je sommige mag wantrouwen.

klaproos zei

heerlijk dat leeft lekker ongedwongen:-)

Anoniem zei

tja ik vertrouw totdat het blijkt dat ik het moet opzeggen

Rebbeltje ★ zei

Ik wel hoor vertrouw iedereen tot ik ze ken haha

Elisabeth zei

Ik wantrouw alles en iedereen .Nou ja behalve man en dochter dan natuurlijk !! De rest ????

Kay ♥ zei

Als je iemand vertrouwt, maak je hem betrouwbaar.
Krijg je wel vaak het deksel op de neus ♥

Pagina's