2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

2 apr 2015

"Als" is altijd wat er niet is geweest, wat er niet is, en wat er niet zal zijn.

9 opmerkingen:

gerdaYD zei

Persoonlijk vind ik 'als' geen leuk woord, het getuigt van zo veel gemiste kansen hé Aatje?

klaproos zei

als.... ooit wás dat :-)

Kay ♥ zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Kay ♥ zei

Als is als een stopwoord, wat Als ... als ik veel wijsheid had was ik als een uil, was ik lui was ik als een vadsig iemand, was ik dom was ik als een ezel, maar ik ben een mens, wat als ik dat niet was geweest?!
een moeilijke deze, snap je mijn ge-Als ? see u Jongen :p

Anoniem zei

Zoals in het bekende liedje, 'Als ik ooit eens vijf minuten tijd heb...'Vaak wordt als gebruikt, maar meestal met als gevolg dat iets wordt uitgesteld, of nooit plaats zal vinden. Het meest bekende onder de mensen is dan ook, 'Als ik ooit eens de lotto mocht winnen...'. De kans daartoe is nagenoeg onbestaande. Als we ooit in SDC geraken, dan zien we wel wat nadien op ons afkomt.

Medium Marianne zei

Als zal altijd een vraagteken blijven dat geen zekerheid kent.

Sjoerd zei

En als dat niet zo is?

willy zei

als...

dan volgt meestal een ?

Rebbeltje ★ zei

Ja en toch wordt het woordje vaak gebruikt...

Pagina's