2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

12 mrt 2015

Hoe ouder hoe gekker en de wijsheid komt met de jaren,
maakt samen dat ik een ouwe wijze gek wordt.

15 opmerkingen:

Lutje zei

gek zijn is gezond , heeft eens iemand gezongen...

Marjolijn. zei

Gelukkig maar...!!

klaproos zei

whahaahhaha een lieve oude wijze gek denk ik :-)

gerdaYD zei

Als jij een ouwe wijze gek bent, want maak dat dan van mij die je moeder zou kunnen zijn? *wink, big smile*

Medium Marianne zei

Hahaha grapjas, dan weet je wel dat je leeft ;-)

Sjoerd zei

een oude wijze gek of een oude gekke wijze..

Rebbeltje ★ zei

Ben je dat nog niet dan?

Kay ♥ zei

Ik kan zelfs met de meest poëtische zinnen er niks beter van maken.
Ik kan wel vervoegen ...
zot
gek
maf
hoek-af
compleet gaga
het noemt A.
:p

Anoniem zei

Dat zal wel voor iedereen het geval zijn, men beweert altijd dat een oude vos zijn streken nooit verleert, dus moeten één en ander al aanwezig zijn van kindsaf. Naarmate men ouder wordt, komt het verstand met de jaren, maar ook de streken en plagerijen steken dan vaker de kop op. Beter zo dan een oude grompot.

De buurvrouw zei

Héérlijk toch!
Dat "wijs" daar moet ik nog eens over nadenken.. hahahahaha..
Liefs!

Boerin zonder Naam zei

Zullen we dat samen zijn??

Lies zei

Zitten wij op dezelfde golflengte...
Lie(f)s.

Rebbeltje ★ zei

Ha mister not Always happy...geniet je dag

Mey zei

Haha, zolang je maar lekker gek bent.

fotorantje zei

joepie!! en gek zijn doet geen pijn, mooi meegenomen

Pagina's