2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

3 mrt 2015

Ben ik meer dan een ander ? Nee, maar ook niet minder. !

10 opmerkingen:

Lutje zei

koning, keizer, admiraal, popla kennen ze allemaal....

gerdaYD zei

Je bent zo mooi anders
Dan ik
Natuurlijk niet meer
Of minder
Maar zo mooi anders
Ik zou je nooit anders
Dan anders willen.
© Marc Engelen

Anoniem zei

Zo is dat, iedereen is uniek op deze wereld en heeft eigen waarden, normen, gevoelens en betekenis. Sommigen achten zich boven hun medemens verheven, denken we maar aan de politiekers, doch meestal is dat dan ook het gevolg van een erfenis van vader op zoon/dochter. We noemen dat hier de zogeheten fils à papa, voor wie het pad werd geeffend. Iedereen heeft wel iets te betekenen op deze wereld.

Kay ♥ zei

Moesten we allemaal gelijk zijn, de wereld was één saaie boel. Dat maakt elk van ons zo uniek.
Je hebt Jan-normaal en A-plagen, maar dat maakt de wereld net zoveel kleurrijker.
Je weet toch dat in elk circus een Clown moet zijn.:p

De buurvrouw zei

We zijn allemaal een unicum!
Net zoals Kay zegt, gelukkig maar anders zou het een dood saaie boel zijn.
Het kan wel zijn dat je niet bent maar wel meer hebt dan ik?
Hahahahahahahaha!

Sjoerd zei

Iedereen zou gelijk moeten zijn.

Medium Marianne zei


Iedereen is anders en toch zijn we gelijk aan elkaar ;-)

Suske. zei

In de ogen van God zijn we allemaal gelijk.

Rebbeltje ★ zei

Precies !

Mey zei

Klopt als een bus. (Alhoewel ik me dan weer afvraag hoe een bus klopt.. dat terzijde)

Pagina's