2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

23 feb 2015

Meer nog tussen de regels zijn de zaken tussen de woorden te vinden.

10 opmerkingen:

Lutje zei

je moet tussen de regels lezen wordt gezegd, maar dan moet je verdorie je aandacht goed bij hebben....

klaproos zei

tussen de regeles lezen, ik wilde dat ik dat beter kon:-)

gerdaYD zei

Wie tussen de regels leest weet al veel, wie tussen de woorden lezen kan verrijkt zichzelf!

Anoniem zei

Het is niet altijd meteen duidelijk wat een ander wil vertellen, door eenvoudig de tekst te lezen. Vaak zit meer verborgen tussen de regels, dan openlijk werd geschreven. Het is de kunst om verder te lezen dan enkele de blanke lijnen en zelfs tussen de woorden door te dringen tot de gedachten van de auteur.

Kay ♥ zei

Daarom is lezen, herlezen, indruk opdoen en nogmaals lezen van zoveel belang. Het noemt ook Interesse hebben ;-)

gidsjoris zei

Weer een hele rake. Dat is de reden waarom ik waarschijnlijk wat trager lees dan de rest...

Sjoerd zei

Niet lezen wat er staat, maar lezen wat er moet staan...

Rebbeltje ★ zei

Ja wat men zegt en wat men bedoeld is meestal niet hetzelfde...dus blijft zoeken

willy zei

wat er staat en wat er moest staan; kan weleens verschillen

Medium Marianne zei


Mooie reactie van Joris waar ik me helemaal in kan bevinden. Niets aan toe te voegen.

Pagina's