2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

25 feb 2015

Het is beter om te verslijten dan om te roesten.
Maar eenmaal versleten denk je daar toch anders over.

12 opmerkingen:

gerdaYD zei

Woehahaha, dit is me precies op het lijf geschreven, dankjewel Aatje!
Bedankt ook voor de verwittiging, ik zal proberen die vliegenmepper te vermijden *wink, big smile*

Anoniem zei

Het komt een beetje op hetzelfde neer hé, verslijten, vergaan, roesten, eroderen, het is allemaal een beetje afgaan. Hoe je het ook noemt, het wordt nooit meer als voorheen. De tand des tijds is daarin heel consequent. Op het einde is het resultaat toch hetzelfde.

Kay ♥ zei

Ouderdom kan meer zien in een ruwe tegelsteen dan jeugd in een spiegel

Suske. zei

een beetje olie kan wonderen doen.

Walter zei

Ik ben beide, vandaar dat ik mijn groet dag heb voor trouwe volgers.
Groetjes.

Sjoerd zei

als je oud en versleten bent ga je vanzelf roesten.

Lies zei

Dan toch liever vastgeroest... ?
Lie(f)s.

Medium Marianne zei


Ontroesten met Cola kan ook nog eens wonderen doen,
dan glijdt alles beter :-D

De buurvrouw zei

zover ben ik nog net niet, ik leg mezelf elke dag in de pekel dan bewaar ik goed :-)))

willy zei

daar ben ik nog niet aan toe..

maar verroest zjn, is evenmin aantrekkelijk

Rebbeltje ★ zei

Dan blijf ik voorlopig maar
(p)roesten

Mey zei

Met roesten moet je gewoon even een beetje smeerolie gebruiken, met verslijten moet je toch echt gaan zoeken naar reserve-onderdelen. Ik weet wel wat ik zou kiezen. :-p

Pagina's