2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

24 feb 2015

De lacht verhult niet wat in de ogen te lezen is.

12 opmerkingen:

ria zei

de ogen zijn de spiegel van de ziel, zegt men, dus...ik denk dat je gelijk hebt.

goede nacht,
ria

curieuzeneuzemosterdpot zei

de ogen, als spiegeltjes van de ziel, liegen niet! ;-))

oei .. ik zie dat ria me voor is (met hetzelfde idee). :-))

Lutje zei

dit klopt, ze zeggen dat ik altijd lach, maar mensen die me kennen weten beter....

Kay ♥ zei

Vaak is het even nodig een masker op te zetten, maar de taal van de ogen ontloopt men niet. ♥

satoriwoman.wordpress.com zei

beautiful!

gerdaYD zei

Inderdaad, de ogen zijn immers de spiegels van de ziel...

Elisabeth zei

Helemaal waar .Al kijken veel mensen vaak niet echt .zien alleen wat ze willen zien !

Rebbeltje ★ zei

Die ogen spreken boekdelen

Sjoerd zei

Alleen de ogen vertellen de waarheid.

Medium Marianne zei


Achter de mooiste lach,
schuilen de tranen van diep verdriet.

willy zei

daar sluit ik me graag bij aan

Mey zei

Heel zeker. De lach leeft op het gelaat, de ogen weerspiegelen de ziel.

Pagina's