2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

17 jan 2015

Meestal ben jezelf degene waar het van "moet".

10 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Dat is waar, meestal leg je de grootste druk zelf op.

Maar nu lekker weekend vieren...!!

klaproos zei

precies,
ik heb me voorgenomen niks meer te móeten:-)

gerdaYD zei

Letters
schrijf ik naar mijn hand
woorden op mijn manier

Ziek ben ik jaren geweest
van zij die mij
in een hokje wilden proppen

Driekwart van mijn leven
ben ik geleefd
met opvoeding als reden

Je moet dit
Je moet dat
Ik moet helemaal niets

Ik mag leven
op mijn manier
© libel -

Sjoerd zei

Zo zit het beestje in elkaar...

Elisabeth zei

Helemaal waar ,daarom Moet ik nog weinig van mezelf !

Lutje zei

meestal, maar ik zeg, moeten dat staat niet in mijn woordenboek, alleen naar de wc moet je

Medium Marianne zei

Dan jezelf maar eens ont-moeten.
Dan mag je alles weer vanzelf.

Rebbeltje ★ zei

Nee hoor ik moet niks van mezelf...maar van de ander :)

Kay ♥ zei

Ik noem dat: zelfdiscipline ,
uw eigen in de hand houden ;-)

Mey zei

Heel waar... dat moet ik toch eens anders gaan doen. *zwarte humor*

Pagina's