2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

17 jan 2015

Domheid bestrijden is onbegonnen werk en is daarom wederom domheid.

16 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

dat zal wel, als jij het zegt;
domheid is niet mijn sterkste kant. ;-))

fijn weekend, aaa!

gerdaYD zei

Tja, daar ben je een punt. Toch kan ik het niet laten om er tegen te strijden, noem me maar gerust een dom blondje euh, grijsje Aatje *wink, big smile*

די מריו zei

Is dat dan hetzelfde als vrede bestrijden?

Love As Always
Di Mario

Sjoerd zei

Domheid moet je uitroeien...

satoriwoman zei

probeer judo

Lies zei

En weer heb je al je punten...
Lie(f)s.

Elisabeth zei

Nooit aan beginnen domheid bestrijden !

Medium Marianne zei


Wat voor de één domheid is,
is voor de ander wijsheid.

Rebbeltje ★ zei

Daarom laat ik het maar zo ;)

Anoniem zei

Het is zoals men zegt 'Vechten tegen de bierkaai'. Onbegonnen werk, maar toch niet altijd tevergeefs. Immers alle beetjes helpen. Ook al kan men de domheid niet uitroeien, toch kan men het enigszins afzwakken. Beter er iets tegen te ondernemen, dan het helemaal te negeren.

Kay ♥ zei

Door andermans domheid heb ik mij al moe gestreden, tot ik dacht dat is ook dom, dus maakten we der korte metten mee. Kan ik bij tijd en wijlen enkel mijn eigen domheid nog veroordelen, snappie?!
dag wattebollezottekoppie :p

christiene zei

Je moet mensen hun verworven domheid niet af nemen.
A... voor morgen een fijne zondag
groetjes Christiene.

Happy Hulk zei

Geluk is met de domme
Zegt men toch altijd?

Suske. zei

ik ben te dom om dit te begrijpen.

Suske. zei

ik ben te dom om dit te begrijpen.

merel zei

tja zeg, zo is het inderdaad

Pagina's