2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

3 jan 2015

Ben in principe tegen principes.

13 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

awel, ik ook! :-))))

dankjewel voor je lieve wensen, aaa!
ik wens jou en jouw geliefden een wondermooi 2015, waarin al je dromen waarheid mogen worden!!

די מריו zei

Maar dat is natuurlijk een principekwestie.

Love As Always
Di Mario

Lutje zei

er zijn mensn die zitten vol met principes

gerdaYD zei

Natuurlijk heb je daar gelijk in, maar soms kan principes hebben wel nodig zijn, zoals dat van elementaire beleefdheid. Of is dat misschien geen principe maar een gave?
Bedankt voor je fijne reactie Aatje, dat hadden Kay en ik hard nodig zie!

satoriwoman.wordpress.com zei

de uitzondering bevestigt de regel

Medium Marianne zei


Dat is anti principieel ;-)

Suske. zei

in principe ben ik het met je eens !

Sjoerd zei

Als je in principe tegen principes bent is er iets principieel mis met dat principe.

gidsjoris zei

Gewoonlijk vind ik dat juist...

Kay ♥ zei

Je beste principe is misschien dat je geen principe hebt.♥

Kay ♥ zei

ps: de mattenklopper komt erAAn !!!

Rebbeltje ★ zei

Principieel tegen principes

merel zei

toch zullen die er altijd zijn

Pagina's