2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

15 sep 2014

Ik
Ik die zocht
in de regen
en bij de zon
in de hoeken
en ook in de gaten
langs de wegen
en in de lucht
ik die zocht in het heelal
en aan de andere kant van de wereld
zelf in de binnenkant van de buitenkant
ik die zocht in alles en niets, overal en nergens, waar en daar
ik die zocht naar alles en niets
ik die zocht......
ik die nog steeds zoek.

16 opmerkingen:

Marjolijn. zei

En nog niet gevonden, dan nog maar even doorgaan..!
Goede start van de nieuwe week.

Lutje zei

soms wil je iets vinden, en je blijft zoeken,
je wil niet gevonden worden (kan ook)

Sjoerd zei

blijven zoeken, wie weet...

gerdaYD zei

Zo lang we blijven zoeken, leven we, klamp je daar maar aan vast!

klaproos zei

wie zoekt die vind uiteindelijk :-)
ik heb het opgegeven te zoeken :-)

די מריו zei

Stop met zoeken, zonde van je tijd. Je komt het vanzelf tegen als het zo is.

Love As Always
Di Mario

Kay ♥ zei

Als je stopt met zoeken, ontstaat de mogelijkheid dat je ontdekt dat je er al bent.
Je weet dat in het kleinste hoekje vaak grote dingen schuilen ♥
Mooi prozaïsch opgesteld ... ;-)

willy zei

zoeken...

een knappe tekst...

ik zou er wel niet over piekeren

Anoniem zei

Hallo,
Eigenlijk is zowat iedereen voortdurend op zoek naar iets. Wellicht ook vaak op zoek naar zichzelf. Of men het uiteindelijk zal vinden, datgene waarnaar men op zoek is, dat is nog wel een andere vraag. Wie zoekt, die vindt, wordt al eeuwen lang gezegd. Het is natuurlijk eenvoudiger gezegd dan gedaan. Maar ook hier blijven we zoeken, soms niet wetende wat we juist zoeken.

Medium Marianne zei

Niet meer zoeken,
dan komt het onverwachts op je pad,
uit welke hoek dan ook.
Mooie spinseltje Aatje ;-)

Medium Marianne zei

Niet meer zoeken,
dan komt het onverwachts op je pad,
uit welke hoek dan ook.
Mooie spinseltje Aatje ;-)

Rebbeltje ★ zei

Blijven we niet allemaal zoekende ???

Anoniem zei

Wie zoekt zal niet vinden las ik eens....glimlach....niet meer zoeken en het zal je ten deel vallen mettertijd.

Elisabeth zei

Ik zeg altijd Zoek en Gij zult vinden ! Weet je het leven is voor mijn gevoel een grote zoektocht
Gr Elisabeth

Vanessa zei

Ik heb al ondervonden dat als ik naar iets op zoek ben, het niet vind. Denk ik er niet meer aan, dan is het er plots.
Maar ik blijf toch nog steeds op zoek...
Ik hoop dat je ooit vind naar wat jij zoekt...
Groetjes, Vanessa

Merel zei

We zijn allemaal zo nu en dan wel eens zoekend heel knap geschreven

Pagina's