2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

13 aug 2014

Het goedkoopste entertainment
is gewoon een deuntje fluiten, of een liedje zingen.

13 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

kun je me horen, aaa? :-))

Marjolijn. zei

En het kan ook heel mooi zijn...!
Fijne woensdag.

Sjoerd zei

Vroeger hadden we niets anders en waren we volgens mij eerder tevreden.

klaproos zei

heerlijk a, hé, ik zing en neurie ook altijd, en vanmiddag komt er een vriendin, die hoeft maar een regel te zingen of we zingen samen:-)

Medium Marianne zei

Goedkoper kan het niet en je wordt er nog eens vrolijk van ook.

Fijne dag in je eigen gevoel,
ben in gedachte bij je....

Walter zei

vaak zing ik of fluit ik, beter dat ik dan alleen ben. ;-)

Kay ♥ zei

Apen kunnen niet zingen, maar ze proberen het tenminste ook niet.
dat is maar een voorbeeld, het is natuurlijk prettiger een leuk wijsje in je hoofd te hebben, dan een tranenzang. Dus proberen we elke dag de goede ' toon ' te zetten. :-)
ot: doe mij dat niet aan dat jij aan het zingen slaat he :p :p

Lies zei

't Geluk... ?!
Lie(f)s.

Anoniem zei

Hallo,
Afhankelijk van de stemming wordt wel al eens geneuried, of een deuntje gefloten. Het kost inderdaad niets en het kan misschien anderen stimuleren het voorbeeld te volgen. Het zorgt alleszins voor een betere gemoedsgesteldheid en het verdringt ook een beetje de dagelijkse zorgen. Allez, laat je maar eens goed gaan, we horen het wel als je fluitend voorbij komt gewandeld.

christiene zei

En dan maar hopen dat we worden ondekt.
Wij hadden een fluitende postbode
je wist altijd daar komt de post
en altijd een vriendelijk woord voor iedereen...
helaas de man is met pensioen
groetjes Christiene.

willy zei

en meer moet dat niet zijn...

Wil/Zizy zei

Laat ik het dan maar bij zingen houden want fluiten gaat mij niet zo goed af. Zal het morgen weer eens gaan proberen..zingen bedoel ik :-)

Rebbeltje ★ zei

Heerlijk, fluitend door het leven...

Pagina's