2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

27 mrt 2014

Je bent dood als je gestopt bent met sterven.

16 opmerkingen:

Lutje zei

.....RIP....

DianaD zei

Laten we er een positieve draai aan geven. Je leeft als je gestopt bent met sterven.

gerdaYD zei

Je bent daar vandaag hard mee bezig hé, met het sterven en het niets achteraf? Natuurlijk heb je gelijk maar ik hoop dat geen enkele zwarte gedachte je dag zal verknallen!

Suske. zei

er lopen al genoeg levende doden rond.

klaproos zei

whahahaha, ja dat lijkt me ook wel zo te zijn,
en ik wilde er daarom nog maar even mee wachten :-)

LUC zei

Tja er lopen al hier vele rond die als mens gestorven zijn !

Anoniem zei

Hallo,
Eigenlijk stop je dan ook met leven. Of er na het sterven nog een wedergeboorte is, dat blijft natuurlijk de eeuwige vraag. Stoppen met sterven is eigenlijk doodgaan, maar het kan ook zijn dat je herleeft. Beginnen sterven hoeft daarom niet te leiden tot de dood, het kan ook uitstel zijn. Hoeveel onder ons hebben niet het zogeheten tunnellicht gezien?

Kay ♥ zei

Een mens sterft een eerste maal bij het verliezen van zijn geestdrift.♥

Rebbeltje ★ zei

Of leven...pfft

christiene zei

zo waar als maar zijn kan
dus ga ik maar door met leven.
En wens je een fijne dag.

De buurvrouw zei

Oei, hopelijk duurt dat dan niet te lang?
Liefs!

די מריו zei

Of je moet daarna weer verder leven.

Love As Always
Di Mario

willy zei

met leven, zou ik zeggen

Sjoerd zei

of je leeft nog....

merel zei

nu je het zegt ...

Anna zei

Dood is dood, maar vooralsnog leef ik :-)

Pagina's